LUNS A SÁBADO
- 11:00 – 14:00 | 16:00 – 20:00
DOMINGO
- 11:00 – 14.00 | 16:00 – 19:00
Normas do Centro
-
Por favor, busca de respectar as instalacións durante a visita.
-
Rogamos non levante a voz durante a visita ao Centro.
-
NON está permitido:
Horario das visitas guiadas
VISITAS XERAIS*
As visitas guiadas son de balde e contan cunha capacidade máxima de 25 persoas. Teñen unha duración aproximada de 45-60′.
Recoméndase reservar praza a través do teléfono 982 297 195 ou do correo electrónico vellocarcere@lugo.gal. Tamén é posible presentarse na Recepción do Centro ás horas de comezo da visita.
Público xeral: Visita guiada sobre a historia do edificio e a Memoria Democrática a través da exposición permanente “O Vello Cárcere: da Guerra á Posguerra”.
-
- Venres: 17:30 h
- Sábados: 11:15 h e 17:30 h
- Domingos: 17:30 h
Público familiar: Visita guiada adaptada ás idades dos máis novos, sobre a historia do edificio e a Memoria Democrática a través da exposición permanente “O Vello Cárcere: da Guerra á Posguerra”:
-
- Domingos: 11:15 h
VISITAS GRUPAIS* (destinadas a colexios, institutos, universidades ou entidades sen ánimo de lucro)
As visitas guiadas son de balde. Teñen unha duración aproximada de 45-60′. Requiren solicitude previa no correo vellocarcere@lugo.gal, indicando:
-
- Nome do grupo
- Número de participantes
- Data solicitada
- Horario solicitado
- Obxecto da visita
Dita solicitude será remitida ao Servizo de Cultura do Concello de Lugo para a súa autorización. Unha vez recibida a resolución, o Centro poñerase en contacto para trasladar dita resolución.
*Todas as visitas guiadas están suxeitas a posibles modificacións en base aos eventos que acolle o Centro.
Para máis información ou calquera outra cuestión: 982 297 195 || vellocarcere@lugo.gal
Onde estamos
Reseñas
Calificación de EXCELENTE
Baseado en 810 comentarios Fui a visitar Lugo con una amiga que vive alli y ninguno conocía el recurso y sinceramente nos encantó, pero gran parte de este sentimiento se lo debemos a Fran, el guia: su conocimiento, su cercanía y su pasión se hacían notar en cada una de sus palabras. Soy también guía turístico y es un gran profesional, no sólo por el conocimiento que aportaba, si no también por su concienciación con los hechos históricos ocurridos alli. En mi opinión, un buen guía es aquel que te deja un mensaje, una experiencia, una historia, una enseñanza, especialmente en lugares donde ocurrieron barbaridades humanas, como éste, desgraciadamente. Muchísimas gracias Fran por descubrirnos este lugar, encuadrandolo en un contexto histórico facil de entender y de manera muy liviana, su historia, su relevancia y las enseñanzas de las personas históricas que por ahí pasaron. Una lástima que tuviese que irme antes porque salia mi bus. Añadir que tuvimos la suerte de que eramos los unicos en la visita y nos explicó minuciosamente cada detalle de la historia y del lugar, ¡Hasta alargó la visita viendo que estábamos muy interesados! Eran 45 minutos en principio y cuando me tuve que ir llevabamos una hora y diez minutos (y se nos hicieron cortos, comentábamos mi amiga y yo al salir) Lugar imprescindible para visitar en Lugo. Sin duda repetiré y espero que pueda ser disfrutando de la totalidad de la experiencia y sin presiones en mis horarios. ¡Mil gracias de nuevo, Fran! :) Juan Vilar2022-02-22 Lugar imprescindible en la visita a Lugo. Un lugar al que hoy se le está dando una utilidad positiva, siendo todo lo contrario con respecto a su utilización anterior. R.2022-02-08